poniedziałek, 18 czerwca 2012

Acid Wash - Marmurkowe szaleństwo

W dzisiejszej notce chciałam wam przedstawić stylizacje związane z uwielbianymi i modnymi marmurkowymi motywami.
Jak zapewne wiecie, motywem przewodnim są marmurkowe jeansy, ale znalazłam też uroczą marmurkową kamizelkę i szorty;)


Marmurkowa kamizelka a do tego motyw krzyża, glany i kolczasty pierścionek. Przyznam, że te legginsy są moim marzeniem i jeśli tylko bym je gdzieś spotkała gotowa bym była wydać duże pieniądze <3 Naszyjnik dostępny na allegro w cenie ok. 30zł :) Całość uzupełniają glany nadające rockowy styl.


Marmurkowe dżinsy i mamy marynarską stylizację za sprawą pasiastej chustki. Chabrowe baleriny nadają całej stylizacji soczysty odcień odwracając uwagę od pastelowej koszuli, która bez mocnego akcentu byłaby mdła. Do tego wybrałam nausznicę, ktora ostatnio jest bardzo modna.


Róż i odcienie szarości. Szpilki nadają kobiecości całej stylizacji. Strasznie podoba się ta koszulka, a wam? :) Naszyjnik z rybką jest oryginalną wersją popularnej sowy, która widzicie w następnej stylizacji.


Ostry roż i sprane marmurkowe szorty w kolorze brzoskwiniowym. Rzucające się w oczy Vansy wspołgrają z koszulką w podobnym kolorze. Mimo, że nie jestem zwolenniczką zakładania naszyjników do bluzek z nadrukami, to jednak tutaj sowa bardzo mi pasowała, no ale jak kto woli;)

Co myślicie o stylizacjach? Czekam na wasze opinie w komentarzach!

6 komentarzy: