czwartek, 5 kwietnia 2012

Motyw krzyża

W dzisiejszej notce chciałam poruszyć temat ubrań, biżuterii itd. z motywami krzyża.
Motyw ten jest ostatnio bardzo modny. Spędziłam trochę czasu nad wymyśleniem tematu notki i pomyślałam, że czemu by nie spytać was o opinię dotyczącą tego głównie blogerskiego hitu?
Mi osobiście strasznie podobają się tego typu rzeczy, jednak nie jestem pewna czy noszenie tego nie wywoła dość negatywnych emocji.
Większość tego typu ubrań np. koszulki, są robione metodą DIY (o niej już w następnej notce :)). Zamierzam sama też zrobić coś takiego, i jeśli wyjdzie estetycznie będziecie mogli kupić je TU :)



Sweter/bluzę marki Gina Tricot, którą ma na sobie blogerka powyżej można kupić na Allegro w cenie już od 49zł! Jest to okazja tym bardziej, że cena sklepowa jest o wiele większa, a sklepu Gina Tricot nie ma jeszcze w Polsce.
Macie wybór, bluzy mają różne motywy, w tym różowa z ćwiekami czy szara z kwiatowym krzyżem, która jest moim absolutnym faworytem :)

Przygotowałam kilka stylizacji z motywem krzyża. Co o nich myślicie? Zastosowałam styl sportowy, bardziej elegancki, jak i na co dzień.







Czekam na wasze opinie na temat tego motywu w komentarzach :)

20 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają stylizacje jakie pokazałaś :) motyw krzyża mi się podoba bardzo aczkolwiek sama nie wiem czy nosic... jak pokazałam bluzkę mojemu M to skrzywił się i dzownie na mnie popatrztył :P ciekawa więc jestem czy reakcje otoczenia nie byłyby takie same... z drugiej jednak strony kto by się przejmował reakcjami innych ;) tak więc wniosek jest jeden : NOŚMY!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie stylizacje są świetne :) chyna muszę się zaopatrzyć w bluzkę z motywem krzyża...

    OdpowiedzUsuń
  3. mega są ubrania z motywem krzyża , ale nie ukrywam moga one wywołac kontrowersje ;d

    zapraszam do siebie , gdzie właśnie ruszyła akcja "Postaw na dodatki..." :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są boskie *.* ale i tak wolę motyw flagi :d

      zapraszam :**

      Usuń
  4. uwielbiam motyw krzyża obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. motyw krzyża jest świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo milo mi bedzie Cie poobserwowac, naprawde podobaja mi sie te zestawy ;) bede takze wpadac do ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, motyw krzyża pojawia się coraz częściej moim zdaniem jest to fajna sprawa. Nie mam nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Blog!! :)) Obserwuje! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zarąbiste zestawy . podoba mi się bokserka z zary w pierwszym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestawy, obserwuję liczę na rewanż + zapraszam częściej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham motyw krzyza, zama zakupilam pierscionek i bluzke z krzyzem :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam pierścionek z krzyżem i już słyszę różne komentarze, no ale pierścionek to tylko dodatek a nie bluzka ;)

      Usuń
  12. Motyw krzyża baardzo mi się podoba .

    Prowadzisz fajny blog , więc dodałam się do obserwujących :)
    Zapraszam również do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam ten motyw za swietny i bardzo inspirujacy, jednakże nie zgodze się z toba. Blogerki uwazaja go za hit modowy ostatnich czasow, bzdura :) Moda na motyw krzyza powstała juz w latach 90 jak nie wczesniej :))Pozdrawiam i zapraszam także do siebie, aktualnie prowadzę konkurs w którym można wygrać bon o wartości 100 zł na buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem wcześniej się pojawiał, jednak w ostatnich czasach blogerki zaczęły go nosić coraz częściej, dlatego opisałam go jako hit modowy ostatnich miesięcy :)

      Usuń
  14. ta kurtka od Burberry jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie przypadł mi do gustu, motyw krzyża, ale świetna jest ta kurta od Burberry. Blog bardzo ciekawy, na pewno będę zaglądać tu częściej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey1 Dear Thank you for the comment :)
    I love your blog!!
    and nice outfit, I think you should write in english also, Because I am following you :), mind to follow back?
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. kurtka genialna

    zapraszam
    http://choosefashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń